U protekle dve godine, 69 malih i srednjih preduzeća i preduzetnika dobilo je oznaku poverenja
Trideset malih i srednjih preduzeća i preduzetnika dobilo je oznaku poverenja u elektronskoj trgovini (E-Trustmark) na konferenciji “Razvoj elektronskog poslovanja u Srbiji – dostignuća i izazovi” koja je 16. novembra 2016. održana u Beogradu.
Zahvaljujući podršci Evropske unije kroz projekat Razvoj elektronskog poslovanja, u protekle dve godine, ukupno 69 malih i srednjih preduzeća i preduzetnika dobilo je oznaku poverenja koja predstavlja inicijativu za uvođenje E-Trustmark principa i praksi u poslovnu zajednicu Srbije.
Uvodna izlaganja održali su Oskar Benedikt, zamenik šefa Delegacije Evropske unije u Srbiji, Vesna Kovač, državni sekretar, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija, Katarina Obradović Jovanović, pomoćnik ministra, Ministarstvo privrede i Maja Pejčić, direktorka Sektora za upravljanje projektima Razvojne agencije Srbije.
Benedikt je izjavio da je uvođenje oznake poverenja u e-trgovini jedan od najvažnijh rezultata projekta Pazvoj elektronskog poslovanja koji je EU finansirala sa 2,5 miliona evra. „Ovo nije kraj, već početak procesa koji uvodi promene u elektronsko poslovanje Srbije, jer je ono neizbežno za dalji privredni rast, ostvarenje profita i nova radna mesta“, rekao je Benedikt i najavio da će EU nastaviti da podržava razvoj elektronskog poslovanja u Srbiji.
Sertifikate malim i srednjnim preduzećima uručili su Štefen Hudolin, šef II sektora operacija Delegacije EU u Srbiji i Vesna Kovač, državni sekretar, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija.
Oznaka poverenja u elektronskoj trgovini koju dodeljuje projekat Razvoj elektronskog poslovanja važiće do novembra 2017. godine, a nakon završetka projekta, Centar za razvoj e-trgovine i nastaviće da se bavi procesom akreditacije i dodele ove oznake malim i srednjim preduzećima i preduzetnicima.
Uvođenje oznake poverenja u e-trgovini jedan je od važnih rezultata projekta koji je finansirala EU sa 2,5 miliona, a realizovan je u saradnji sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija i Ministarstvom privrede. Projektne rezultate i dostignuća predstavio je Lešek Jakubovksi, vođa projekta.
Tokom protekle dve godine, projekat je pružio podršku malim i srednjim preduzećima da im približi koncept elektronske trgovine, elektronskog poslovanja i digitalnih aplikacija koji mogu iskoristiti kao inovativno sredstvo za povećanje konkurentnosti i sniženje troškova poslovanja kao i da se osnaže potrošači da koriste elektronsku trgovinu. Pored uvođenja oznake poverenja za mala i srednja preduzeća (MSP), projekat je organizovao brojne radionice i treninge za više od 700 predstavnika MSP o elektronskom poslovanju i elektronskoj trgovini.